Hurra

Nå har jeg fått gang i kroppen, i går kom jeg meg endelig i svømmehallen samtidig som den var åpen! Nå er det en stund siden jeg har svømt, og det tok jeg ikke helt med i betraktningen, så jeg svømte på som bare det i tre kvarter og så tøyde jeg ikke og gikk hjem og tok tran. Jeg burde nok tatt det litt roligere i starten og også tøyd, for jeg er litt lemster i dag, særlig i inni håndflatene. Men tran var bra.

Ingen kommentarer:

Men balansen

Akkurat nå er antallet tilgjengelige arbeidstimer mindre enn det tilsvarende arbeidet som skal gjøres. Da blir man helt utkjørt. På onsdag b...