Sultensvimmel, nok en gang

I dag har vi en sånn dag som varer fra ni til seks uten pause, og da blir man litt svimmel og sulten. Ikke er det så lurt å slenge på tre timer data på slutten synes jeg, for man må jo på noe vis få konsentrert seg, men vi får nå se hvordan dette går da.
I helga var det dåp, og den hadde jeg jo forbannet oppad og nedad i mente, men det var faktisk ganske hyggelig. Med sjampanje. Og bilder av oss og sånt. Og full og glad, var jeg, i motsatt til de der to som begynte å slåss og ikke var så glad i hverandre.

Bergen begynner å komme seg synes jeg. Men jeg skulle jo gjerne hatt vaskemaskin.

Ingen kommentarer:

Fyll inn overskrift selv

Det er så deilig å ikke være så avsindig stresset mer. Det er litt som når noe som gjør veldig vondt går over. Man blir litt euforisk.  Jeg ...