frem og tilbake likelangt særlig når du ikke har startet

Nå skal jeg ikke på oslokappleiken likevel. Så sånn er det.
I går var jeg og så Wallace&Gromit og Varulvkaninens forbannelse. På storskjerm på festplassen! Det var kjempestas og selv om det regnet så gikk det fint an å være ute og lerretet hang i en kran og svaiet i vinden og det var mørkt og masse folk som lo og når filmen var ferdig så klappet alle sammen! Da ble jeg glad.
Selvfølgelig så er det noen som ikke skjønner eller som driter i at det ikke er så lurt å stille seg midt opp foran alle andre og slå opp paraplyen sin, men prelle prelle prelle prelleprelleprelle.
Da jeg skulle fortelle om dette på skolen i dag glemte jeg å si at det var utekino så alle var forvirret i lang tid over paraplyene i kinosalen.

Ingen kommentarer:

Fyll inn overskrift selv

Det er så deilig å ikke være så avsindig stresset mer. Det er litt som når noe som gjør veldig vondt går over. Man blir litt euforisk.  Jeg ...