julepub

Hepp og hoi, da var det sosiale livet smelt igang. Liten tur på puben for å få oss litt Mack-øl i går. Vi har jo hatt litt kirkenes-spreng...og så viser det seg at opptil flere ikke har fått med seg at vi har flytta. Så mye for de store utenlandsfarerne. Så da Morten spør Solvor hvordan det gikk her, svarte hun "Hær? Ka du mene? Hær på puben?"
Men hyggelig var det lell.

Har bakt litt hos mamma, tok en halvtime å finne ut at det ikke er noen lysbrytere å finne, men likevel ble alt stekt og alle glade.

Og i dag må jeg prøve å finne litt mer ut av logistikken på lørdagen, alle driver og sier "nei bestæmm du" og skal det være på det viset kommer vi jo ingen vei.

Og så kan vi igjen si "næi æ e på fjelle" hvis noen ringer og vil kps, (kaffe på sentrum) og det er litt tøft. Næi æ e på fjelle, e dær om tyve, kommer an på føre.
He.

Ingen kommentarer:

Avlistet

Jeg sitter og venter på et teams-møte. Som betyr at jeg har gått tidlig hjem fra ateliéret. Og det betyr at når jeg er ferdig på jobb er jeg...