litt orden på sakene igjen

idag var jeg på Classemannen og kjøpte to bokser som man kunne dele opp i store eller små rom eller fire eller opp til tjuefire forskjellige avdelinger og så har jeg sortert en god del ting som jeg har hatt liggende og tilogmed så mye har jeg sortert at jeg har en boks med mindre bokser som har blitt frigjort sånn at jeg kan sortere andre ting opp i disse igjen om jeg skulle komme over noe.
Nå føler jeg at jeg er klar for bittelitte informasjon igjen og at ting er mer i vater på den fronten.
Det var deilig.


Morten har klipt seg å Ur frisør og han ser faktisk banna bein ut som en innvandrer på håret nå. Det er liksom litt kompakt i toppen og litt playmobil i luggen. Han skylder på shampoen fra bodyshop da men det var jo litt rart at den begynte å virke sånn akkurat når han hadde klipt seg.

1 kommentar:

Fru Skurk sa...

Sånn ekse ønsker jeg meg til jul! Hvis den kan deles opp i 24, så kan den jo brukes som adventskalender neste år. Rydd en ting opp i eska hver dag.

Avlistet

Jeg sitter og venter på et teams-møte. Som betyr at jeg har gått tidlig hjem fra ateliéret. Og det betyr at når jeg er ferdig på jobb er jeg...