tro om ikke rauland er bedre enn bergen likevel

7 kommentarer:

Anonym sa...

Har aldri vurdert å flytte til Bergen for å finne ut om Rauland er bedre, men om det hjelper så lurte jeg aldri på om Bergen var bedre da jeg bodde i Rauland...

Anonym sa...

Eg trur at Rauland er betre enn Bergen, men det er sikkert fordi eg aldri har budd i Bergen. Eg synest jo det er betre å bu i Oslo enn i Mombasa, men så har eg heller aldri budd der.

frk. Figenschou sa...

tro om det ikk er Den Gale og den Teite som er ute og går?
Takk for sist! Sees vi til vinterkappleiken?

Anonym sa...

Selvfølgelig! Vinterkappleikshelga er kryssa av på kalenderen, et av årets høydepunkter det.... Men ærlig talt; "Den Gale"! Jeg forventer da noe litt mer kreativt fra deg enn et kallenavn jeg har fått høre siden jeg kom til verden!

frk. Figenschou sa...

kjære burmeser, det var bare det at den gale og den teite passer bedre enn den teite og filipenseren...eller...kanskje ikke...hm.

Anonym sa...

veit ikkje kven denne xxxoooxxx er, men vedkomande må ikkje forvekslast med meg. Det finst berre éin Teite.

Anonym sa...

Ta det med ro "Teiten", det lar seg nok vanskelig gjøre :)

Avlistet

Jeg sitter og venter på et teams-møte. Som betyr at jeg har gått tidlig hjem fra ateliéret. Og det betyr at når jeg er ferdig på jobb er jeg...