Puh

Nå har jeg vært på hytta og gjort det jeg nesten liker best, hogget trær. Det vil si denne gangen har jeg ikke hogget, men saget.
Jammen er det deilig med sommer. Det ligger på rundt seks grader, jeg har på meg like mye klær som om vinteren, og i tillegg er det myggen. Særlig når man sager ned trær er det mye mygg.

Og så har jeg laget en ramme som passer inne i den indre rammen på vinduet på soverommet, sånn at jeg kan klemme myggnetting mellom den og vindueskarmene. Så slipper man teip og tegnestifter. Men fy satan så irriterende det er å fikse når man ikke har ordentlig verktøy. Man blir både jævlig irritert og oppsatt på å få det til. Eti som ei mygg.

Og så har jeg sett ungene til ea. Men jeg tror tjelden ikke har unger i Reinøysund i år. Kanskje på Reinøya. Men det har ikke vært vær til å ro over og sjekke.

Ingen kommentarer:

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...