Å smutte på hullet!

Det er nok lov å blogge i lunsjpausen.

I dag er det sol. Da jeg sto opp tenkte jeg "en kald, klar høstdag". Men nå e r det jo ikke august en gang.
Ei jeg jobber med, sliter med å overbevise ungen sine om at det er sommer.
De lurer på når det er sommer. Hun sier, det er sommer nå. De vil vite når den ordentlige sommeren kommer. Hun sier, dette er den ordentlige sommeren.
Ungene er bekymret. Hun ene har bursdag på sommeren nemlig, og ettersom det tydeligvis ikke kommer til å bli sommer i år, kommer hun til å måtte være tre år ett år til, og det er ikke noe særlig.


...da er det tryggere å ha bursdag på vinteren, faktisk.

Ingen kommentarer:

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...