!

Jeg har jo tidligere på dette nettstedet utøst mine ankepunkter mot ungdom og butikkservice, og også uttrykt min bekymring over at dette kanskje bringer min mentale alder nærmere åti enn tredve.
Nåh nei. I dag har jeg overhørt en samtale melom seks eldre mennesker, og jeg er bare for en skarve sekstiåring å regne.
Jeg kan jo viderebringe til folket sammendraget av punktet som gjorde gjengen mest oppildnet og høyrøstet: ungdommer som jobber i butikk må SLUTTE å spørre om folk skal ha kvitteringen! og ! en gang til! Man skal legge kvitteringen på disken og så kan folk selv velge om de skal ta den eler gå ifra den.
!, ! og !

Noen som vet hva flæ er forresten?

Ingen kommentarer:

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...