Joda

Mamma er og har jebbursdagsgave i Athen. Jeg er hjemme og passer huset.
Det er ikke så mye å passe på, jeg må låse når jeg ikke er hjemme, ikke slippe inn katter, og passe på at det blå lyset på tv-en er på. Tv-en er nemlig tv med pc, og den står og tar opp programmer hele tiden. Vi ser på tv gjennom pc-en inni den. Kjempefænsi.
Ca en halv dag etter at mamma dro på bursdagsgave, slutta pcen å fungere. Den er umulig å få kontakt med. Man må se på tv gjennom tven. Hele tiden faktisk, for skjermen låste seg og ville ikke skrus av. (men jeg vet hvor kontakten er så jeg lot meg ikke vippe.) Ikke noe problem noenting egentlig, bortsett fra at dét jeg skal passe på det blå lyset.
Nå som det er noe tøv med pcen, skrur det blå lyset seg av hele tiden. Så når det er noe jeg VET at de vil se, må jeg sitte å se på det og passe på at det blå lyset ikke slukner.
Og ellers må jeg springe ned hele tiden og sjekke at det ikke har skrudd seg av og det har det og så må jeg skru på.

Radio, sier jeg. My ber.

Ingen kommentarer:

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...