slik leve dei der

Det er for tiden eksamenstid for veldig mange av de som beveger seg rundt meg. De sitter på benker og gressflekker og steinkanter og vansmektes og avogtil klager de også høyt til hverandre.
Selv hadde jeg det også skikkelig skikkelig skikkelig drit i fjor på denne tiden, mye verre enn de der gressflekksstudentene har det nå altså bare så det er sagt.

Min lutherskkultiverte kropp våger ikke være bare fornøyd med å ha eksamensfri, så vi forsøker å ikke ha det for bra, den og jeg. Det vil si at vi har det ganske flott, men på en veldig ineffektiv måte arbeidsmessig, og også dynket i dårlig samvittighet.
Det løser jeg på den måten at jeg sløser vekk mesteparten av tiden frem til tolv med kaffe og internett, og så har jeg dårlig samvittighet og sitter og jobber med mitt med sånn adhdfot under bordet fra tolv og ut.
Alt som vanlig, med andre ord.

Ingen kommentarer:

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...