tzzzzzt! tzzzzzt!

Jeg bor altså hjemme hos min mor for tiden. Som jeg jo gjør innimellom.
Sist gang jeg bodde hos henne gikk plutselig tv-en i stykker, og måtte bæres på reperasjon. Gangen etter det, så sist gang var vel ikke sist gang da, men dere skjønner, ville ikke tv-en snakke med pcdelen sin, men det ordnet seg av seg selv.
Denne gangen har det trådløse nettverket sluttet å virke.

Mamma sier at nå får jeg ikke bo hos henne mer.


Hadde jeg ikke vært så firkantig i hodet hadde jeg kanskje begynt å tvile på at dette med meg og elektronikk bare er irriterende tilfeldigheter.
Sukk, iallefall.

Hadde jeg drevet med sånne tags eller labels på postene mine tror jeg dette ville vært kategoriene:
-datatrøbbel
-trøbbel med posten
-silje 80 år
og
-det lurer jeg på,
skjønt jeg har vel ikke lurt på så mye i det siste som jeg gjorde før.
Jeg finner jo aldri svarene så jeg forsøker å ikke plage meg selv mer enn nødvendig.

5 kommentarer:

Bergljot sa...

Men det var jo du som lærte meg hva "shuffle" er på cd-spilleren, så helt tapt bak en vogn er du jo ikke da:-) Trøste, trøste.

frk. Figenschou sa...

nei jeg er ikke tapt bak en vogn i det hele tatt! fordi ting går jo i stykker hele tiden så jeg må være litt oppdatert.

paaskeharen sa...

overskriften minner meg om det legendariske pussycats-albumet PSST PSST! MRR MRR!

paaskeharen sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
paaskeharen sa...

Skjønt legendarisk er vel å ta litt i.

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...