Den som leter skal finne!

Men stort sett noe helt annet en det man leita etter, bare så det er klart.

Jeg har klart å miste penna til tegnebrettet mitt. Sinnsykt irriterende. Den er en eller annen plass her i huset, men hvor? I all verden?

Jeg leter og leter for tegnebrett uten penn er jo ubrukelig. Og hva fant jeg i dag?
Julestjerna! Som jeg leita etter i hele desember!
Jeg kan jo ikke henge den opp nå da så jeg må bare prøve å huske hvor den er en trekvartårs tid, om jeg begynner å flytte på den nå til der jeg trodde den skulle være er jeg like fortapt neste desember.

En annen ting jeg fant var et hjemmelaget kort der det sto "Gratulerer med dagen! Håper du får en fin dag!" Og så var det tegnet en kake og skrevet "kake" og pil til kaken. "hilsen Karianne"
Det var mer en fin lapp enn et kort, og det var tapemerker på det.
Men hvem faen er Karianne? Kjenner jeg noen Karianner som gratulerer meg uoppfordret på bursdagen min?
Hvem i himmelens navn og rike er Karianne?
Aaargh h!

4 kommentarer:

ringringring sa...

Jeg har også lett og ikke funnet, men funnet noe annet idag. Så kanskje det er den offisielle dagen for å lete, ikke finne, men finne andre ting. Jeg lette etter buljong i matskapet, men fant istedet wunderbaum.

Jeg tror du må lete etter denne Karianne, kanskje du finner kake?

frk. Figenschou sa...

nå når du skrev om skapet, hadde jeg akkurat vært i skapet og leita etter tomatpure, og kommet på at jeg må huske å ta tran.

Paranoida sa...

Hm... Kanskje Karianne er en hemmelighet som kjæresten din kjenner?

frk. Figenschou sa...

Hm..kanskje hun er hemmeligkjæresetn til Roger.

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...