Khhjjjpt! Pt!

I huset der jeg bor har hvert familiemedlem eget bad.
Jeg bor på loftet og bruker badet til familiemedlemmet Solveig.
Iallefall gjorde jeg det, for nå har badet gått i stykker og man må ikke bruke vannet for da blir det lekkasje i vaskekjelleren.
Så da bruker jeg familiemedlemmet Knuts bad. Han har bad i kjelleren.

I morges da jeg sto og pusset tennene nede på badet i kjelleren, og tenkte mine dype tanker (tror jeg, jeg fulgte vel egentlig ikke så nøye med) der på badet der man kan bruke vannet uten at det blir lekkasje, ble det på et tidspunkt i tannpussingen på tide med skyll-og-spytt, det blir jo gjerne det. Innhyllet i mine egne tanker går jeg da opp alle trappene, helt opp på loftet, inn på badet til Solveig, skrur på krana og spytter.

På loftet! Neineinei!

Unnskyld familiemedlem mamma.

Ingen kommentarer:

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...