hum lum

Havsnaaneiånevns har klart å rote bort mobilen på stjålet vis. Så nå kommer han til å besvare enhver melding med "hvem er du".
Ettersom han har måttet finne frem en gammelfon og ikke har noen telefonnummere lengre.

Det er det verste jeg vet, når jeg semser til folk jeg kjenner, legger i vei, og de svarer "hvem er du". Jeg vet at de ikke kan noe for det men jeg blir ærlig talt litt snurt. Det er jo meg! Det er som om de ikke skulle kjent meg igjen ansikt til ansikt.

Den som ble snurt i går var Solemia, som fikk beskjed om at jeg skulle sove på hennes rom siden jeg allerede var flyttet inn der og siden jeg jo jobber hver dag, og at hun, nå når hun kommer hjem i påska, skulle sove på det store rommet ved siden av. Så snurt ble yngste blad Figenschou over denne uhyrligheten at hun ikke akkurat slengte på røret, siden det desverre ikke går an på mobiltelefoner, men hun trykket rimelig hardt på "avbryt" iallefall -men så hadde hun da også glemt gårsdagens dato.
Så den var ganske vellykket, tenker vi drar den til neste år også, én aprilspøk pr person er liksom tradisjon i min familie.

Jeg prøvde å lure mannen med at jeg hadde fått meg ny kjærest, men "Roger" var visst ikke et plausibelt navn og ble rimelig raskt gjennomskuet.

Ingen kommentarer:

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...