Fun facts om frk. Figenschou/ hennes familie

Rekorden min i antall nys på rad er 21.
En gang nøys jeg 34 ganger på rad, men jeg klarte å si "phåååi" mellom nr 16 og 17 så jeg tror ikke det kan regnes som en serie.

Jeg nyser rundt 15 til 43 ganger om dagen. Talt i enkeltnys, ikke serier.
Da jeg gikk på gymnaset og satt på klasserommet med klassen min, hørte vi engang noen som nøys ute i gangen. Læreren vår så forvirret på meg. "Men...du er jo her?" sa han.


Min oldefar, mormor, mor og har samme greia med nysing.
Nå er det jo bare min mor og jeg som er i live og kan forvalte arven da, men jeg må forsåvidt si at det klarer vi fint.

3 kommentarer:

A sa...

Og så nysing av alle ting da! Har aldri hørt om arvelig nysing før :-D

Rållsemamma sa...

Når babyene mine nyser, minner de meg om deg:)Veldig nusselig nysing.

frk. Figenschou sa...

haha!

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...