Tilfreds.

Nå har vi vært på bokhandelen under buene, ved Savignyplatz. Yndlingsbokhandelen.
Der var vi ofte.
Men jeg mener å huske at vi innimellom pleide å ta s-bahnen ut til Savignyplatz kun fordi de i automaten der hadde Skittels, som var det beste jeg visste på den tiden.
Nå liker jeg egentlig ikke Skittels mer. Men jaggumeg sto ikke automaten der og lyste med sine røde poser. Så nå sitter jeg og spiser ekkelt amerikansk godteri og koser meg litt i all hemmelighet.

Jeg hadde littegranne glemt at jeg ikke koser meg så voldsomt på yndlingsbokhandelen.
Eller, først koser jeg meg, og så blir jeg lei, og da er ikke mannen lei på enda ca to og en halv time. Så må jeg forsøke å strekke det litt, og så kommer jeg over barnebøkene og tenker hurra, og så blir jeg litt innvortes beskjemmet over at jeg hopper over alt det teoritunge og interessante og går rett på det med mest farger. Enda så mye faglig stoff de har.
Men sånn er det. Jeg få bare innse det.
Jeg har rett og slett vokst av meg evnen til å konsentrere meg.

Nå pauser vi på hotellet. Jeg må ofte bort til vinduet og se på the Generator.
I morrest slo jeg opp prisene deres, det koster oss ca hundre kroner mer pr natt å bo her. Ikke det engang. Ahhhh hahahahahaha!

Ingen kommentarer:

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...