sånn ca i vater igjen

I dag er vi alle enige om at det er lørdag, og det er jo deilig. Men hodet og kroppen tror det er vinter, og blir like overrasket hver gang vi går til vinduet og ser ut.
Jaja.
Tenkte jeg skulle ta dem med ut og gå en tur litt senere, jeg vil ha kake!

2 kommentarer:

frk. Figenschou sa...

water?

A sa...

Stille to dagar på rad?

Bort?

Jeg er litt... ikke sliten akkurat, men litt... ikke lei heller, men litt... litt på utkikk etter en endring eller noe annet i arbeidshverda...