og ferdig.

I morgen drar jeg tilbake til Sthlm. Så på et tidspunkt må jeg vel begynne å pakke. I min nye koffert! Min julegavemisforståelse. Jeg klager ikke. Sjøl om det kanskje kan virke som om enkelte tolker julegavelisten som en bestilling eller en ordre. Hvilket bekymrer meg litt, men nå har jeg jo koffert, og det er jo av det gode.

Her på Pisselvneset har det jo vært staselig da. Stort sett. Gårsdagen gikk i store deler med på å forbinde en som hadde skadet seg stygt da han skulle sette i kontakten til juletrelysene, og som både nektet å slutte å blø og å reise ned og få profesjonell hjelp. Men etterpå fikk jeg pinnekjøtt, for tredje dagen på rad, så jeg vil si at dagen gikk i pluss.
Det blir fire pinnekjøtter i løpet av den utvidete jula, noe jeg sier meg godt fornøyd med.

Nå ser vi Alene Hjemme. Knut Stefar ler, jeg og mamma får bare vondt.

3 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

4x pinnekjøtt høres bra ut selv om vi i går var med skam å melde så lei av julemat at det ble pizza til middag.

Unknown sa...

God tur tilbake til sthlm... :) (Den kom kanskje litt seint? For du har kanskje komt fram for lenge siden?) Nyttårsfeiring i storbyen da!
Godtnyttår!!

frk. Figenschou sa...

godtnyttår! nyttnytt år!

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...