ferdig, ferdig.

Det er nyttårsaften. Ja, det sees vel på datoen. Jeg og mannen har fått vin med sprut, enda klokka ikke er tolv, men nå er vi mutters alene, lei av sosialisering og oppstilling, har takket nei til alle invitasjoner, og sitter her i leiligheta som har utsikt over omtrent hele Stockholm, og gjør som vi vil, og venter på at det skal begynne å smelle. Ja, det har jo forsåvidt begynt.
Jeg elsker fyrverkeri. Og skjemmes litt over det, så mye penger som kunne blitt brukt på noe annet!
Men penger er det vel strengt tatt nok av, det er vel heller oppriktig hjertelag som mangler.
Jeg velger å ikke tenke på det, og fryder meg over gull og glitter som eksploderer her og der.

I år skal jeg slutte med endel ting og begynne med noen andre. Det blir bra.

6 kommentarer:

Tenkerbell sa...

Godt nytt år :)
Kor du e henne nu? Det e jo nesten ei uka siden sist...

frk. Figenschou sa...

æ e i stokkeholmen!

Anonym sa...

Ja, men kor du har gjort av bokstavan???

frk. Figenschou sa...

hm. ferdig?

Anonym sa...

Der va du jo :)

Anonym sa...

Der va du jo :)

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...