tihiden flyhyhyr

Plutselig er det helg, plutselig er den over!
Jeg kan jo ramse opp hva helgen har bestått av, men delvis er det nok dørgekjedelig, delvis vil det avsløre hva folk skal få til jul. Delvis vil det avsløre hvor mye tid jeg har brukt på datamaskinen og min DS3d.
Det vil jeg jo ikke.

Jeg har hekla litt da. Det er jo noe nytt jeg har begynt med, og nå som jeg har fått litt mer dreisen på det viser det seg at jeg hekler like stramt som jeg vever og strikker. The Stig lurte på om jeg hadde hekla handtak. Det var ikke det det skulle bli. Jeg får gå opp enda et nr i heklenål, men snart er jeg oppe i telefonstolpe. Jaja. Kanskje det blir kjøpejulegaver i år.

Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...