Det er kjempeglatt og kåpa er altfor stor. Det føles som å styre et skip gjennom gatene.

4 kommentarer:

paaskeharen sa...

En av Bobseybarna-bøkene har bilde av en slags iskjelke med seil. Hadde jeg alltid lyst på. For manuell skøyting fikset jeg ikke. Godt nyttår, frøken figen.

Elisabeth, innerst i veien sa...

Var den kåpa på salg, sånn type "minus 70% må kjøpe for man sparer så mange penger og da kan jeg leve med at den er alt for stor for den var jo så billig"?

frk. Figenschou sa...

ja godt nytt år, hare. Skriv mer.

og kåpa var billig, men mest var den grønn!

frk. Figenschou sa...

men egentlig ikke som å styre et seilskip. mer som en atlanterhavsdamper. Jeg har en svingradius på en halv kilometer, ingen kjappe endringer i ruten.

Fremmelig drift

Jeg driver altså med en form for glassmalerier eller bevegelige bilder for tiden. Jeg legger skjellakk og akryl, noen ganger også potetmel, ...