sånn som man leter

Det er jo ikke sånn kjempelett å finne bolig her. Mange vil bo, det er egentlig ikke lov å leie noe annet enn det kommunen deler ut til deg etter en syv til tyve år i kø, men man kan få midlertidige tillatelser til utleie. Det var det vår husvert hadde men som det viste seg at han ikke hadde lengre.
Kan bli trangt av sånt.
I Norge er det den som leier ut, som setter inn en annonse og betaler for det, og alle kan se den. Her er det gratis å sette inn annonse, og så koster det mellom 200-700 å få lese annonsene på et nettsted.
En i klassen min fortale at hun han bor hos hadde fått tohundre mail etter at hun satt inn en sånn annonse. Den første timen. Jeg aner ikke hvor mange hun fikk totalt.
Jeg har ikke fått svar på en eneste mail jeg har sendt. Men man må jo bare betale de der syvhundre for å få lese to annonser man ikke aner når er lagt ut.

Det ser kanskje ikke sånn der overvettes lyst ut, men ting pleier å ordne seg.

Ingen kommentarer:

Fremmelig drift

Jeg driver altså med en form for glassmalerier eller bevegelige bilder for tiden. Jeg legger skjellakk og akryl, noen ganger også potetmel, ...