surfigenschou

I dag er det lørdag. Så vet dere det.

Jeg vil ha hus, jeg vil ha hus, jegvilhajegvilhajegvilha hus.
Skjønt det holder jo lenge med leilighet, men i min dialekt heter det hus. Ikke at det er umulig for meg å uttale leilighet, men der jeg kommer fra bor man nå liksom i hus da. Så jeg vasker enda hus og leter etter hus. Og blæh for det.
Jeg forsøker å fortelle Hodet at dette kommer til å ordne seg, at vi enda har to uker på oss før det blir total krise, og innen den tid har vi vel funnet noe omså i Upplands Väsby, det ordner seg. Men Hodet synes dette er en ekstremt ubehagelig situasjon og forsøker å flytte inn sammen med Kroppen. Min fysikk er høyst menneskelig og denne skilpaddematamorfosen Hodet har påbegynt er helt fånyttes. (Dessuten kan jeg ikke tenke meg at kroppen vil ha AD-Ho-det som samboer, de er jo ikke akkurat perlevenner) Dette fører ikke til annet enn at jeg får vondt i kjeven, i baktennene, hjørnetennene,  i øyenbrynene, i øynene, og av en eller annen grunn bihulene som jeg hittils har trodd ikke innehold muskler, men ja, nå er jeg i tvil. OG sur. Jeg er sur, jeg er kjempesur, og det har jeg tenkt å være til dette ordner seg.

Drit.

4 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Ta en knert og hør på denne:
http://www.youtube.com/watch?v=rgvToLXMG1k

frk. Figenschou sa...

nå var du altså helt fantastisk søt.

Polly S Jones sa...

Nå trodde jeg du hadde begynt å kalle deg sjøl for Kroppen, og "han andre" som bor der for Hodet

frk. Figenschou sa...

HAHA!

Fremmelig drift

Jeg driver altså med en form for glassmalerier eller bevegelige bilder for tiden. Jeg legger skjellakk og akryl, noen ganger også potetmel, ...