pakkopppakkned

Vi pakker.
Jeg lurte litt på om jeg skulle pakke ned grindveven, men innså at når jeg nå har brukt nesten ett år på ett sett sommerfriske skallebånd kommer jeg neppe til å få ånden over meg mens jeg leter etter hus mens jeg tar eksamen mens jeg drar til Göteborg mens jeg pakker mens jeg flytter.
Og likevel. La jeg veven i den haugen som skal bæres til skolen. Jeg kan jo veve litt mens jeg venter på at limet i eksamensprosjektet skal tørke.

Det er ikke spesielt morsomt å pakke. Mannen påpekte på et tidspunkt at han har flyttet noe sånt som elleve-tolv ganger de siste ti årene. Jeg tenkte litt og sa Det tror jeg jaggumeg jeg har også! Han så på meg og uttrykte noe sånt som DØ-ØØH!! i litt mer elegante ordelag.
Haha, tenk at vi har vært sammen så lenge. Herregud. Bra. Nå må vi bare blir bofaste snart.

Jo, men jeg er sur enda, bare så det er sagt, sjøl om jeg kom i skade for å skrive haha en plass over der.

4 kommentarer:

Ragnhild sa...

Elsker undertittelen på blåggnavnet ditt, passer perfekt til meg :) Når jeg prøver å forklare interiørfolk at jeg er interiøranalfabet, så sier de "neidaaa, jeg er sikker på at du egentlig er veldig flink". Trur ikke de helt skjønner poenget, jeg er bare rett og slett ikke så veldig interessert.

Den der pakkinga dere holder på med høres veldig kjip ut, håper dere finner dere en plass å bo snart.

Ramla innom her via Lises myke pakker der du er nominert som fjasblågg, du skriver veldig bra!

frk. Figenschou sa...

janei, problemet mitt er jo at siden jeg er møbeldesigner, har jeg faktisk snart også en utdannelse og sertifisering som interiørarkitekt. Men ikke si det til noen.

frk. Figenschou sa...

og takk!! herregud, manerer.

Unknown sa...

Fortsett med det, å vera sur. Det er faktisk veldig godt i perioder.
Men så får vi håpe det går over etterkvart! Og at pakking og huskjøp ordner seg.

plopp plopp plopp og en annen plopp

I dag har jeg brukt alt for mye av dagen på å få kjøpt bobleplast. Det lyktes meg ei.  Først prøvde jeg hos KEM, Kunstnernes eget materialut...