husløs i sthlm

-enda.

det er ikke så lett å få lov å komme på visning. Vi har vært på én. Den var i naboblokka men sjøl om vi helt klart er de perfekte leieboere fikk vi den ikke. Vi er ikke overrasket egentlig, vi fikk det der blanke blikket som man får fra svensker som ikke skjønner et ord norsk, (enda the Stig er dritgod på svorsking,) og hadde jeg vært utleier, ville jeg hatt noen som jeg var sikker på at jeg ikke misforsto.
Så skal vi på en visning på Söder. Endel dyrere, men som vi sier til oss selv, å bli tvunget til å leve i luskus er jo ikke det verste.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Tvansgsluksus.. :) He he! Lykke til!

lise sa...

Knipe med boligsituasjonen, men det løser seg jo alltid for kule jenter. Sånn omtrentlig, i alle fall.

frk. Figenschou sa...

betyr det at når jeg finner et sted, bli jeg i tillegg kul? knall, det er jo vinn-vinn!
O je.

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...