threesome

Jeg vil ikke jobbe. Eller, jeg vil svært gjerne jobbe, men hverken Kroppen eller Hodet vil. Jeg mistenker at det er Hodet som ikke vil, og så er jo ikke Kroppen noen selvstendig enhet som kan holde på selv. Så her sitter jeg da.
Jeg vil skrive på foredrag. Hodet vil tenke på penger, på oppsigelse av strøm og tv, på hvor viktig det egentlig er å vite hva som er høyre og venstre eller om det er greit å bare oppfatte det som en generell betegnelse som betyr "heromkring en plass", hvilket jo medfører ulemper for Kroppen, på ny leilighet snart, på pakking, på møll og hull i klærne, på hvor sekkepipa egentlig er, og ja jeg vet ikke. Jeg klarer ikke helt følge med. Kroppen vil på do, men det har den nettopp vært, så jeg mistenker den for bare å ville ha oppmerksomhet.
Hodet vil sjekke facebook, men jeg synes internett i seg selv er dritkjedelig, Hodet hører ikke på det øret,
osv.

Jeg kunne tenkt meg å sende Hodet på ferie så jeg kunne få jobbet litt.

Ingen kommentarer:

plopp plopp plopp og en annen plopp

I dag har jeg brukt alt for mye av dagen på å få kjøpt bobleplast. Det lyktes meg ei.  Først prøvde jeg hos KEM, Kunstnernes eget materialut...