oisann, Sintenschou....

det er veldig sjelden jeg blir så irritert at jeg banner i skriftlig form, men denne lappen hang jeg opp på baksiden av eksamensarbeidet mitt i dag:
Jeg må få skyte inn at denne lappen er etterfølger av en tidligere, vennligere og ignorert lapp. (ikke meg, en skriftlig en. Nå var det to sinte lapper på verkstedet og det høres kanskje ut til å være i overkant men den ene ble jo nødt til å gå hjem på et tidspunkt, sjøl om jeg hadde god lyst til å lage meg en velkamuflert jakthytte i en krok.)

Eksamensarbeidet mitt står altså inntil en snekkerbenk, det er mulig å snike seg mellom det og benken, men ikke uten at ting blir slått ut av stilling. Faen altså, folk.

Arrgh.

2 kommentarer:

Nick Muddyfoot sa...

Har du tenkt på at sint lapp oversatt til tysk blir böselapp?

frk. Figenschou sa...

ja, da var det meg, da.

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...