siden sist

som jo er utrolig lenge siden, har jeg
-sydd kjole
-hatt verandabesøk og drukket rosévin med sprut
-hatt verandabesøk og drukket kaffe altfor sent og spist jordbær
-bestemt meg for å kjøpe en fænsofon, nyeste samsung nemlig, for jeg må ha nytt abonement uansett og da bli det nesten like billig osv
-gjort diverse research på priser og abonement
-blitt tilbudt 250 kroner for å slå til på abo hos Tre med en gang, hvilket jo må bety at det sannsynligvis ikke er et bra tilbud
-bestemt meg for abo hos telenor
-bestemt meg for å ikke kjøpe fænsofon for hva skal jeg med en sånn? ærlig talt
-vannet blomster
-potta om noen planter
-holdt på å svette tvert ihjel
-fått skille
-spilt sims
-spilt ordspill
-spilt kabal på telefonen
-spist knekkebrød med brunost for første gang siden krigen
-forhandla om prisen på ei sekkepipe
-ledd litt av "overraskelsesbursdag avslørt hva nå" i søkeordsstatistikken min
-planlagt omkalfatring av plantearrangement på verandaen, versjon Bortreist: håpe på regn
-vært i diverse brillebutikker og forsøkt å finne noe flatterende

-men mest bare gått rundt her hjemme og tutla for meg selv og
-kjeda meg bittelitt

2 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Herregud, har du ikke spist knekkebrød med brunost siden krigen!?

frk. Figenschou sa...

det har liksom aldri vært en del av min diett.

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...