ge, vær

For å svare endelig og definitivt på et spørsmål jeg har fått et par ganger eller ti siden i går: JA, vi ringte politiet da vi fant en granat fra andre verdenskrig i et boligfelt. Vi feiret den ikke kun med pinnepynting.

I dag har vi feiret været. Til alles forbauselse har det vært shortsvær to dager i strekk. Eller tre? Vi har i forskrekkelsen kommet ut av tellinga. Nordingrefleksen slår til for fullt og vi har ikke vært innendørs på to døgn. Eller tre. Alt ettersom.
Vel, nå sitter jeg inne, men mindre enn en meter fra den åpne verandadøra.
I morgen er det, heldigvis på en måte, meldt mer normalt vær. Skjønt man vet jo ikke om man kan stole på sånt, i går var det to grader og sneblandet regn ifølge værmeldinga.




1 kommentar:

Ragnhild sa...

Alltid så godt med sny på sommarn.

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...