et lite dikt

i dag så jeg en hakkespett. i bergen var det torsk det gikk i

hva vil jeg si med dette?

at jeg vil hjem.

2 kommentarer:

frk. Figenschou sa...

åkei, men hva vil dere jeg skal skrive om da?

Bergljot sa...

Det vet du da. Korps!

Forestillingsevnen

For en tid siden ble jeg kontaktet av en dame som ville lære seg å veve komagbånd. Det hender en gang iblandt og om de kan veve litt fra før...