Videre

I dag har jeg:
skrevet ut en lønnsoppgave. På fotopapir, viste det seg.
Jeg er GRUSOMT effektiv. I går var jeg enda mindre effektiv for da var jeg syk.
Men! Jeg skal bytte atelier. Ikke til det jeg helst ville ha, for det snappet politiet, men til det jeg nest helst ville ha, på det gamle politikammerset. Nå har vi ikke skrevet kontrakt enda, selv om avtalen er gjort skriftlig, men jeg håper ikke jeg gander flytten nord og ned ved å skrive om den. Sånn tenker jeg alltid om bra ting. Og dårlige ting. Pass deg for troll i ord! tenker jeg.
Jeg tror det blir bra med en ny plass, med MER plass, både fordi her er for trangt til å få gjort noe men også fordi jeg har vært så mye lei meg her inne, og det henger ved. Samtidig har pappa vært her. I dette lokalet. Avogtil hørte jeg sluffing i gangen og så banket det på og så dukket han opp. Kan jeg flytte fra en plass han har sett? Jeg synes egentlig ikke det.

Men det skal jeg da. Til noe som er litt større, litt høyere opp i etasjene, og der det er heis.
Da tror jeg at jeg kommer til å begynne å jobbe litt ordentlig igjen. Med kunst og sånt.

Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...