Jeg kjøpte den i Oslo og forsøker å komme i kontakt med kunseservice for å høre om de ikke vil lage klær som tåler lek.
Jeg går inn på nettsidene deres. Da kommer jeg hit:
Høyre? Min høyre eller til høyre for den som sitter inne i datamaskinen min og ser på meg?
Ingen av høyrene gir kontakt.
Heller ikke her, jeg finner bare et begynnende magesår.
Jeg vifter tulling med musepekeren over alt jeg kommer over, ingen linker, ingen skjema. Føler meg OVERHODET ikke velkomen til å kontakte noen.
Man kan trykke 600 ganger på forskjellige ting, da skifter de til denne spennende fargen
Men ingenting av dette setter deg i kontakt med noe. Jeg får magesår. Jeg legger ut alle disse skjermbildene på facebooksiden til Polarn och Pyret. Jeg får en PM med en mailadresse.
Hurra!
Jeg sender mail!
Jeg får svar etter et halvt sekund! Med beskjed om at mailen min er denied.
Jeg tror nok Polarn och Pyret har en ganske bra statistikk på det med motatte klager. Ca 0, sannsynligvis.
PS:
Hvis dere lurer på hvordan det gikk med den SYKT dyre vinterjakka, så ble det alternativ a2, eller hva jeg kalte det. Helt problemfritt, kom med jakka, vi skifter glidelås. Såh. Så mye for katastrofeplanleggingen.
3 kommentarer:
Når jeg nå gikk inn på deres nettside og Kundeservice, fikk jeg en fane i lyseblått nederst til høyre som det står KONTAKT på. Den er halvveis ute av bildet, så bare "TAKT" er synlig. Når jeg klikker på den, kommer et kontaktskjema opp som skal fylles ut. Jeg bruker Firefox.
Jeg får ikke opp den boksen! Jeg har også firefox. Men mac.
Jeg ha vært i kontakt med dem før så det har fungert. Tror jeg.
Så bra at du får ordna jakka! Det er ikkje freistande å gå i gang å reparera glidelås i ytterjakka sjølv. Både underhalding til oss OG fiksa jakke! Det er vel bra! :-)
Legg inn en kommentar