bu og hu(rra)

I dag har jeg hatt første arbeidsdag på sykehusatelieret, og jeg jobber med positiviteten, OG JEG JOBBER MED POSITIVITETEN, FOR THE STIG, for the Stig, som har vært med på hele prosessen, ikke bare bæringa av pinner, vil også ha rom der, og det har vi jo vært ganske tydelige på hele tiden, at det den ene ikke vil ha kan passe for den andre, men det er bare så himla rart at da the Stig fikk tilbud på endel rom i dag kosta det så godt som det dobbelte at de tilbudene jeg har fått. Og da er det jo ikke så interessant lengre. Da er det billigere inne i sentrum. Og HVORFOR? Je do rias.

Jeg er så lei av at alt bare skynder seg å bli tungvint med en gang det har vært bittelitt på vei mot løsning et sekunds tid. 

Men! The Stig har bursdag i dag og det har vi i det minste feiret med gavebonanza og biff og en åpnet flaske rødvin som var så amerikansk at jeg hadde kanskje ikke klart å gjette på rødvin hadde det vært en blindtest, og is til dessert! Hurra for the Stig. Det beste som har hendt.

1 kommentar:

Rødhette sa...

Gratulerer med dagen til the Stig!

dette er en overskrift, jeg fant ikke på noe bedre

Det er mulig det er på tide å bytte briller igjen. Fint, for det var jo så utrolig lite styr sist gang. Iallefall får jeg vondt i hodet hver...