Ikkeperfekt men fremdrift

Jeg har tatt en av rommene jeg har vært og sett på, så nå blir det nytt atelier. Jeg husker ikke helt hva jeg har skrevet, jeg tok ikke det som luktet fisk fordi det er i samme korridor som noen som egner liner, jeg tok det langsmale som er for lite. Så det er ikke helt perfekt, det er litt for lite, men huseier skal fjerne to vegger så det blir litt mer effektivt. Det er et par kilometer (2,4) unna det andre jeg har som også er for lite, og som jeg må beholde siden det nye også er for lite, så nå har jeg et todelt atelier med en molo imellom, den ene er på en øy og det andre er i sentrum. 

Ikke perfekt

Men fremdrift

Jeg er ikke kjempeglad, men nå ligger jeg to måneder etter i planleggingen i de der regjeringskvartalgreiene, så nå må jeg bare. Noe. 

Jeg skal innrømme at jeg nesten ble litt sur når jeg så at den lokale hockeyklubben har fått tildelt gratis tomt av kommunen. Greit, de er en aktiv komponent i barentsamarbeidet. Greit, de trener unger. Greit, de er mange. Greit, de har vært på TV. Og jeg er bare en og kunne ikke i mine levedager tenkt meg å dra inn barn og unge i bedriften, men jeg vil ikke ha en tomt på 14000 kvadrat heller, jeg skulle bare ønske jeg kunne fått lov å komme inn i en av de tusen tomme byggene kommunen har stående SELV OM JEG IKKE DRIVER MED IDRETT og som de har vedtak på at de ikke skal leie ut. 
At det skal være så vanskelig for meg å bo her og holde på nivået. At man skal bruke så mye tid av et prosjekt på å få det praktiske på plass. 
 
Men. Nå gjelder det å ta seg sammen og gjøre det beste ut av det. Jeg ønsker meg lykke til med det. 

3 kommentarer:

Ingela sa...

Lycka till!

Karin sa...

Heier på deg!

frk. Figenschou sa...

Ja! Takk! Kryssede fingre og pågangsmot!

dette er en overskrift, jeg fant ikke på noe bedre

Det er mulig det er på tide å bytte briller igjen. Fint, for det var jo så utrolig lite styr sist gang. Iallefall får jeg vondt i hodet hver...