Postpåskebluespolka

I dag er det selvsagt mandagsfølelsen som gjelder, på en tirsdag. Jeg har nytt atelier og også fått forflyttet alt over dit, men jeg tror ikke det er helt klart med nedsagingen av alle vegger og jeg har dessuten endel administrativt og ta meg av+oppfølging av snekker, så det passer bra med hjemmekontor. 

administrativt:
lage pdf til biennale
bytte regnskapsprogram
sende fakturaer
levere selvangivelse

Ingen jubel her altså, det eneste som er bittelitt artig, eller iallefall ikke dauende kjedelig er den pdf-en og det har jeg gjort. Jeg har jo tidligere sagt at jeg synes regnskap og sånn er litt artig, men det er regnskapet, ikke selvangivelser og fakturaprogram. Det er SUKK.

oppfølging av snekker:
verandaen har løsnet fra veggen
det renner vann ned langs veggen BAK takrenna som betyr at det er vann under takpappen han la. 

Ingen jubel her heller ALTSÅ.
 
Men påska var ganske fin! Det var mye finere vær enn meldt, vi både satte teiner og jaktet krabber med spyd og satt i fjæra og hadde barnevakt og satt på den uknekte delen av verandaen og drakk kaffe.
Hvis jeg nå bare kan få utført alt som står på de to listene mine blir også denne dagen ganske bra. 



Ut å sjekke teiner!

Ingen kommentarer:

dette er en overskrift, jeg fant ikke på noe bedre

Det er mulig det er på tide å bytte briller igjen. Fint, for det var jo så utrolig lite styr sist gang. Iallefall får jeg vondt i hodet hver...