Lite fremdrift

Før jeg ble forkjøla, da jeg bare gikk rundt på jobb og var litt stressa, tenkte jeg at nå hadde det passet bra å bli syk. Bare ligge hjemme og pille på mobilen og se gamle serier på den nye tv-en. ÅÅååå, det hadde vært deilig. Da hadde jeg glemt hvor kjedelig jeg synes sånt er, og at jeg ikke holder ut mer enn kanskje maks to dager. 
-Du er veldig dårlig å være syk, sa the Stig.
Og det har han rett i, jeg er dårlig til å være syk. Jeg vil bare gjøre ting. I dag vil jeg begynne hagesesongen i vinduskarmen. Men jeg orker ikke. Men jeg skal orke. Snart. Men jeg orker ikke. Jeg har vært nede i kjelleren og sett at det er jord og funnet frem en knoll som ligger skitten og inntørket på et avispapir på kjøkkenbordet. Det stoppet der.

Og, kjente jeg nå, jeg orker ikke egentlig å blogge heller, men da har jeg jo noe å blogge om i morgen. (Det jeg skulle skrevet om i dag)
(Hvis jeg husker)

Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...