Planer, ulne

Jeg er friskere i dag. Friskere om ikke frisk. Tok en titt på neste runde med søknader jeg må sende inn, gjorde ikke så mye mer enn det, men det gjelds. 
Drømte at jeg måtte nå et fly jeg ikke kom til å nå for jeg visste ikke hvor jeg skulle gå og hadde glemt skoene mine på et kjøpesenter. Det er mulig jeg er bittelitt stressa på om jeg kommer i havn med alle prosjekter. Tolker det iallefall sånn, har nok sko. 
 
Jeg har bestemt meg for å lære en ny ting hver måned i 2024. Jeg kom akkurat på det så januar og februar har gått ut, medmindre å stramme garn på håndtein istedetfor rokk teller, men jeg strever også litt med listen over ting jeg skal lære meg. Det må liksom være mer enn å lære seg noe teoretisk, altså, jo, men da må man lære seg det, ikke bare lære at det eksiterer. Man kan grave seg ned i fraktur og gotisk skrift, men det...sånt gjør man jo hele tiden. Man lærer seg ikke noe nytt da. Man bare interesserer seg for enda en ting.
 
Her er min foreløpige liste:
-flette kurver av greiner, røtter eller kvist (store)
-kjøre båten på elva til Harefoss
-garve skinn
-lære meg sånn spor-i-snø fletting til skallebånd
-noe med konservering av mat 
-lære meg en trygg sopp? De siste to kanskje er en og samme egentlig. 

eeeehhhhh...det var vel det. Den er litt kort. Det er kanskje problemet med å lære seg noe nytt, det er nytt. Så man vet jo ikke hva det er. 

Nå går jeg og ligger litt på sofaen igjen. I helgen må jeg være frisk for da har jeg nok engang lovt meg bort til et oppdrag.


Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...