Skating away rett into the svær RÅK of a new day

I dag var jeg på husmøte her jeg leier. Jeg hadde forberedt meg på å ta opp det der med fellesutgifter. Jeg gjorde det. Jeg hadde ikke forberedt meg på en allmenn opplysning til leiemassen om neste byggetrinn, fordi det kommer inn en ny leietager, der det tydelig vises at jeg mister atelieret mitt. Jeg skal altså flyttes, ikke kastes ut, men å flytte nærmere hundre kvadrat med pågående arbeid mens man jobber med

en utstilling på Nordnorsk Kunstnersenter
en utstilling på Kunstnerforbundet
noe med to utstillinger i New York, var det ja
årsregnskap og selvangivelsen
en utstilling på Astrup Fearnley
en stipendkomite for arbeidsstipend og de trehundre søknadene som kommer inn
en intervensjon i en utstilling på Bodø bymuseum, tenk soloutstilling i arbeidsmengde
minst en søknad pr utstilling, og prosjektregnskap og -rapport om jeg får penger  
...og blablabla bokutgivelse innenfor lokal duodjitradisjon 
 
er ikke optimalt. Hodet mitt tenker katastrofe.
 
 

Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...