Bare blogge litt

dette må jeg få gjort helst før det er slutt på torsdag:
gjøre ferdig elgen: pusse bort glitteret som av en eller annen grunn har kommet på foten, sveise fast bena på undersiden av den, og derfor bore nye hull i platene som skal sveises på, fordi jeg hadde boret ikke var for store nok,
sveise på stag
tegne elgen i 1:1 ved hjelp av boken Tegning for Snekkerfaget, mpå en skikkelig profesjonell måte
sende tegninger til eskoleia
finne stoff til elgen
få tak i noen som kan trekke den
kjøpe julegaver
bestemme meg for om jeg skal dra til Helsinki et halvt år etter jul
etterlyse opptaksbrev og studieplan fra Helsinki
gjøre ferdig kurs i archicad
lage en mappe til semesterevalueringen min
ha semesterevaluering
slutte å stresse så mye
vaske kopper
dra på julebord (om et kvarter)
få tak i det nye simkortet til telefonen min

4 kommentarer:

Anonym sa...

fyfan for et grisestilig vær dere har i bergen for tiden.

Anonym sa...

her e d æ ska gjøre før d e slutt på torsdag:
lese
regne
henge opp klær
ta eksamen

og i tillegg
spise
sove
dusje

Anonym sa...

og én ting til:
kjøre bil

det går for tida ikke så bra mitt prosjekt me å ta lappen. æ angre på at æ ikke tok den i kirkenes når æ va 18. men nu får æ bare præsse mæ igjænna d, ellers sir æ pm fæm år når æ bor i new york eller moskva; fan, at æ ikke tok lappen i tromsø når æ va 26

Anonym sa...

så syns æ du ska fær til helsinki. du kommer helt sikkert til å angre hvis du ikke gjør d.

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...