julaften avviklet

da var min trefamilies julaften avviklet. Den fjerde familien måtte droppes på grunn av tidspress. Jeg hadde glemt å ta gaveoverleveringen med i logistikkskjemaet og det var der det sprakk. Gaveutkjøringen skjedde i tre omganger, alle omganger i forskjellig kjøretøy og med en eller annen følgefeil som måtte rettes opp etterpå. Til neste år gir jeg det samme til alle så spiller det ingen rolle. Kjedelig, men det må til om skjemaet skal holde.

Fortsatt like glatt, har holdt meg på bena utendørs men datt i trappa inne så jeg er ganske støl.
I dag skal Hessengmiddagen avsegstyres, i morgen er det julelunsj i lia og en pinnkjøttmiddag på fjellet. Denne tror jeg går ut for min del, men Morten tar ansvar.

Ingen kommentarer:

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...