Julekalender!!!!

JuHUuu!!

Mamma har sendt meg julekalender! Det som er strålende er at den kom i posten i dag og jeg har ikke fått post på ukesvis. Men i dag kom det en hel kladeis. Uansett; det var en hel kurv med små presenter! Innpakket i papir med glitter og gavebånd! Og med TRE typer bobleplast i eska! Vanlig, stor og gedigen. Nå blir det gøy å stå opp!

Og så har jeg og Morten fått hver vår julekalender av Susanne som jeg bor med. Sjokkeladekalender. Av en eller annen grunn åpnet Morten luken med 15 på. Der var det et tog. (spoiler.) Selv er han litt forvirret, men jeg tror han åpnet den fordi det var luken øverst til venstre, og fordi han, til tross for at han er kunstner, ikke er særlig kreativ.

Nei nå åpnet han nummer en også! Han tror visst han kan holde på som han vil med kalenderen! Ok, den må nok inndras og forvaltes.

2 kommentarer:

Anonym sa...

æ fikk en julekalender i bursdagsgave. d e 24 lappa som ligg i rekkefølge. ho som har lagd den e praktisk-estetisk utdanna. og d va væl den praktiske utdanninga som gjor at ho la dæm i rekkefølge. kajsa

Anonym sa...

joho, æ har også fådd kalender! det herlige e at æ har vært på hyttetur i 6 daga, og i dag da æ va og henta den på posten, kunne æ åpne hele FEM gava på en gang!

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...