forbrukerblogg

Hvis noen vil ha tak i meg: jeg har ikke telefon mer.
Cash Mobil / NetCom blablabla. Hver gang jeg ringer dem gir de meg nye opplysninger, og alltid det som er mest praktisk for dem. Og når mammalille ringer, sier de noe annet til henne. Løgn og fanteri, vettu. Nå vil jeg ikke ha abonnementet lengre, men det sier det er gått for lang tid siden vi inngikk avtalen. Nåja. Jeg har ikke mottatt noe vare enda, så vidt jeg kan se.

Men det de har gjort, er å koble fra det gamle abonnementet uten å gi meg simkortet til det nye.

Nå skriver jeg jo selvfølgelig dette i hevngjerrighet sånn at om noen søker på cash mobil og netcom skal lese dette. Om de orker å bla seg forbi de tredve tusen første treffene da....

Misfornøyd sier jeg. Misfornøyd.

2 kommentarer:

Anonym sa...

frk. er uten mobil, det er ikke jeg. Av unevnelige grunner (crashet hustelefon) har jeg faktisk skaffet en.

frk. Figenschou sa...

du trenger ikke kaste hustelefonen i veggen for å få lov å kjøpe mobil vet du!

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...