old blogger

Dette er en slags kosesegmedbloggpause men i stress og med den Spanske Fluen på tusen i bakgrunnen og ytterligere stress av det, samt (som det heter) det faktum at jeg skulle ha fiklet litt med bsukontoen min og bakt et brød til festen i kveld og slikt.
Poenget er at det har vært en slapp og blogglaus jul. Jeg syntes liksom ikke jeg kunne bruke jula på noe sånt som blogging.
Jula har vært brukt på sånt som juler flest, og jeg begynner å lengte etter dagslys. Den fjerde skal jeg tilbake til Bergen, (i tilfelle noen savner meg?), da blir det vel litt dagslys om ikke sol nødvendigvis.

Ok jeg merker selv hvor uinspirert denne bloggingen ble. Det er den Spanske Flue og Øyvind Plunk og Henki Kolstad sin skyld, hvem kan vel tenke med nrkfarser i stuen?

Ikke jeg.

Jeg får vel heller komme til bake til sake n med en slags oppramsingsblogg for 2006. Kanskje.

Jo en ting: et godt nytt år skal dere nå få.

2 kommentarer:

Rållserau sa...

GODT NYTTÅR, SØTE SILJE!

frk. Figenschou sa...

godt nytt år selv, frøken!

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...