Det er virkelig vanskelig å blogge. Ikkefordi jeg ikke kommer på noe, men fordi det nesten er helt umulig å logge seg på og komme seg inn i bloggerdashbordet. Jeg har holdt på med det i dagesvis.
Siden sist: mobilen er igang igjen, hei hei allesammen.
Thomas har vært innom en tur fra Oslo, men jeg er jo så stresstravel at han måtte komme på besøk klokken halv ni på morgenen for det var bare da jeg hadde tid. Oj. Jeg høres ut som en dårlig dagbladetsøndagreportasje.
Igår var vi på julekvelds, og både elvis og bøllenissen stakk innom. Jeg kom hjem med en splitter ny ringetone. Ai em laika, jag kommer från rymden.

Og snart skal jeg hjem på juleferie.
Og etter det skal jeg kanskje til Helsinki, som ikkeklarer å svare på mail eller sende meg brev, så vi må nesten se. Jeg har enda ikke fått se en studieplan.

Men: ferdig med julegavene!

(mamma, hvis du har gjort regning med lave sjampanjeglass og MÅ ha dem førstejuledagsmorgen, så må du kanskje handle selv.)

Ingen kommentarer:

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...