Nordblogg, mye bedre enn vestablogg

Nå sitter jeg på pappa sitt kjøkken og blogger. Det er litt vanskelig for han har en bærbar som må stå oppå en tom glass-skål for å få nett. Det er litt vanskelig å nå tastaturet på et behagelig vis.
Solemia er også hjemme. Hun kom seg da hjem selv om hun møtte opp på flyplassen uten kort, legitimasjon, billett eller referansenummer. Men bevares, hun møtte jo opp i god tid, femti minutter før avgang.
Avogtil tenker jeg at hun er ganske lik pappa.
Og så har vi har alle googleearthlet på datamaskinen og pappa har pekt ut gode bærplasser. Gammel arv, ny teknologi.

Her er det sne...men i morgen er det meldt regn. Altså i slutten av desember. Kjære vene, det er jo HELT normalt.
Og så har jeg vært og apellet på torget, det er nemlig atter en gang foreslått å legge ned sykehuset. Vi har nemlig TO sykehus i Finnmark, og det er jo alt for mye.
Det er tross alt bare hundre mil til sykehuset i Tromsø, og dit går det jo radig med reinraide.

Og så har jeg vært våken siden tre i morges så nå er jeg litt skjelven. Det vil si trøtt. Og nå skal vi spise kvelds. Jejeje.

Ingen kommentarer:

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...