blann blann blann blann

Heia blann heia blann

Ikke at jeg turte å nærme meg sentrum på lørdag.
Men jeg HØRTE da Brann scora målet sitt. Ikke fordi jeg hadde radioen eller tv-en på, men fordi det jublet fra alle leilighetene i hele gata.
Og jeg hadde vinduet mitt lukket, og det hadde sikkert alle andre og, men jeg hørte det likevel, der jeg sto i stua mi. Det er ikke løgn. Møhlenpris brølte.

Det blir gøy hvis de taper da, men det kan jeg jo ikke si. Langt mindre legge ut på internett, når jeg tenker meg om.

1 kommentar:

paaskeharen sa...

Det er nesten så jeg håper at Viking taper mot Stabæk-bare for å se bergen grine. Gullet skal 'hem'. 'Hem' meg midt i....

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...