Ok læringskurve

Sist jeg var syk gikk jeg på skolen hver morgen klokken ni og så hjem klokken kvart over ni.
Denne uken har jeg holdt meg hjemme hver dag og blitt nesten frisk igjen.
Denne metoden var mye lurere.
Jeg skulle til å si at det har hjulpet på at det har kommet nytt Zelda, men jeg har strengt tatt ikke orket å spille så mye. Bare pittepittepittelitt.

Greit, søkeord på topp de to siste uker:
blomkåløre
blomkåløre drenere
blomkålører
bjørnebæsj
snekkerbuksa
den norske foreningen i finland
samiske navn på reinkalv
hva Brukes gips til
julesamen
forvandling stykker
æ tjænte så længe
gameboying
sounspace
ungdom narkotiker
overforsvømmelse
Kirkenesdagen


Kanskje jeg skulle starte en orakeltjeneste? For folk som ikke kan stave?

Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...