Er det ikke det ene så er det både det ene og det andre

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg er nødt å se ut som Eli Hagen på håret når jeg er syk. Det holder i massevis å være forkjølet.
Men Morten sier han synes det er fint når jeg er syk for da er jeg så rolig.
Og da kom jeg til å tenke på når vi var små og Solveig var syk, da lå hun bare i saccosekken og var stille, og det var så deilig og rolig hjemme hos oss.

Hm. Morten kan være glad for at jeg ikke har en kasettspiller med mikrofon og høytaler, som jeg løper rundt i huset med og kommenterer alt jeg gjør i, på bokmål, i det minste.



Sukk.
Snrrrrrrrrrrrrk.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg lurer på noe: hvor bor reinen Pusi i leiligheten deres? Er han også syk for tida? God bedring:)

frk. Figenschou sa...

Han bor i badstua vår og spiser ved.
Han holder seg frisk på den måten.

Anonym sa...

Det er vel ikke farlig å være syk når man har en mann med en formue på kr.63.964,-, dette iffølge finnmarkens skatteekstra. Det er rikelig med penger tilnesedråper.

frk. Figenschou sa...

å, har han det?

Hm. Da blir det sushi på lørdag, tenker jeg.

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...