Ok, det var mye biling.





Mensteparten av den tid det var dagslys ute, var vi enten på skolen eller i en taxi på vei til skolen. Det bærer bildene litt preg av, jeg innser det.



Hohoho sånn vil jeg også ha! En samelastebil!













Dette bildet er tatt fra hotelltaket, da. Det er smog.








Det er ikke støvete og skittent OVERALT.







Dette er også tatt fra hotelltaket. Draugen i sentrum av bildet.







Dette er bygget som ligger kloss inntil biblioteket i Alexandria. Jeg kunne selvsagt lagt inn noen bilder av biblioteket, men ærlig talt, hvor interessert er dere egentlig i det? Slå det opp på nettet. Dette bygget derimot, en slags sovjetisk egyptisme, ble bygget ca fem meter bortenfor biblioteket av et egyptisk arkitektkontor for at ...noe med samarbeid og internasjonalt og hele greia, ettersom Sno hetta jo har bygget biblioteket.
Jeg skal nå være veldig egosentrisk og enkulturell og si at dette bygget, det er stygt.







Det beste bildet var det jeg ikke turte å ta, det av hun jenta i skaut og ei t-skjorte der det sto
"are you looking for trouble?"

Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...